Prekinių kreditų valdymas

Prekinių kreditų valdymas  –  tai produktas skirtas valdyti klientams suteiktus prekinius kreditus ir tuo pačiu valdyti atsirandančias pirkėjų mokumo rizikas.

Mūsų sukurtas prekinių kreditų valdymo spendimas suteiks jums priemones pirkėjų mokumo rizikų sistemiškam ir profesionaliam valdymui, bei skiriant pakankamą dėmesį pirkėjų kreditų suteikimo ir valdymo procesui.

Pagrindinės savybės

Pirkėjų duomenys

Kaupiami svarbiausi pirkėjų duomenys: kontaktai, balansai, dokumentai.

Pirkėjų prašymai

Įdiegtas pilnas prašymo proceso valdymas: prašymo įvedimas, rekomendacijos limitui suteikimas, rekomendacijos patvirtinimas, limito suteikimas, kliento informavimas.

Pirkėjų vertinimas

Pirkėjo vertinimas atliekamas naudojant finansines ataskaitas, suteikiant kredito reitingą. Finansinės ataskaitos pateikiamos tiesiai iš informacijos tiekėjų: Creditinfo, Creditreform ir kitų.

Limitų valdymas

Suteikiant limitą, saugomos jo suteikimo aplinkybės, poreikis pirkėjo suteiktai garantijai. Kaupiama anksčiau suteiktų limitų istorija.

Pirkėjų monitoringas

Pirkėjo monitoringas t.y. pakartotinis vertinimas atliekamas periodiškai. Periodiškumas (mėnuo, ketvirtis, metai) nustatomas pagal kliento rizikingumą, taip užtikrinant savalaikį pirkėjo rizikos valdymą.

Daugiakalbiškumas

Sistemoje pritaikyta darbui keliomis kalbomis. Šiuo metu įdiegtos: anglų, lietuvių ir anglų kalbos.